iristoaussie.reismee.nl

het begin van mijn reis

hoi allemaal,

Vandaag, 17 augustus, is na heeel lang overleggen, fantaseren en nadenken nu toch echt de eerste officiële stap richting Australië gezet. Ik heb me aangemeld bij het Au Pair programma en binnenkort zal er contact met mij worden opgenomen om enkele dingen te regelen en dit is voor de organisatie ook een moment om mij beter te leren kennen zodat zij op zoek kunnen gaan naar een gezin dat bij mij past en waar ik natuurlijk ook goed binnen zal passen.

Ik kijk enorm uit naar alle dingen die gaan komen en ik ben van plan om via dit blog op de hoogte te houden.


liefs Iris

Reacties

Reacties

Ingrid

Lieve Iris, succes met de voorbereidingen en ik hoop nog veel over je avontuur te lezen op dit blog?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active