iristoaussie.reismee.nl

aanmeldingsprocedure

Hoii,

Het heeft even geduurd maar ik ben er weer, de afgelopen tijd ben ik druk bezig geweest met het invullen van verschillende formulieren en het verzamelen van referenties van verschillende personen en instanties.

Zojuist heb ik alle formulieren opgestuurd naar de organisatie die voor mij op zoek gaat naar een leuk gezin in Australië. Zij gaan nu alles doorlezen en dan volgt er binnenkort een skype-gesprek en een cursusdag waarna de matching-procedure met de gezinnen toch echt van start kan gaan.

Ik hou jullie op de hoogte!


Liefs Iris

Reacties

Reacties

Ingrid

De tijd vliegt.... voor je g weet is t maart, maar eerst je P nog halen. Zet m op?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active