iristoaussie.reismee.nl

een stapje dichterbij

Hoii,

Vandaag was voor mij een spannend moment, het Engelstalige interview met Travel Active stond gepland.

Ik wist van tevoren niet zo goed wat ik er van kon verwachten en was dan ook vrij zenuwachtig. Om 10:30 was het zo ver en werd ik via Skype gebeld. Ze heeft me kort in het Nederlands uitgelegd hoe het gesprek zou verlopen en dat het een soort van sollicitatie was waarbij ze een aantal vragen ging stellen die de gezinnen ook mogelijk aan mij kunnen gaan stellen.

Vervolgens ging het gesprek over op het Engels en dit was eventjes wennen maar gelukkig kon ik me prima uiten in het Engels en waren de vragen duidelijk. Aan het eind van het gesprek gaf ze aan dat mijn Engels meer dan in orde is en dat ik me daar geen zorgen om hoef te maken. Zij gaat nu het interview uitwerken tot een mooi verhaal en dan wordt mijn gehele pakket met informatie etc. opgestuurd naar het bureau in Australië.

De mensen uit Australië gaan vervolgens nogmaals alles grondig doornemen en vervolgens gaan ze op zoek naar een aantal gezinnen waarvan zij denken dat wij bij elkaar passen. Er zal dan een account voor mij worden aangemaakt waarop ik kan zien met hoeveel gezinnen ik een 'match' heb en via dat account kan ik ook contact met de gezinnen opnemen om elkaar beter te leren kennen.

Voor nu is het weer eventjes afwachten, wanneer er weer schot in de zaak zit zal ik weer van me laten horen!


Liefs Iris

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active